søndag 12. mai 2013

Samsung eller iPhone?

Jøss og krøss! Selvfølgelig klarte jeg å miste telefonen min i Portugal. Faktisk hadde jeg vel ikke vært i Portugal i 10 minutter før den var borte. Hadde en Sony Ericsson ArcS. Likte ikke den mobiltelefonen så godt allikevel, men kjipt å miste den, for har ikke råd til å skaffe meg en ny nå. Men selv om jeg ikke har råd, så kan man jo drømme litt. Var egentlig ganske sikker på at jeg ville tilbake til iPhone. Min opplevelse med Android var jo langt fra positiv takket være ArcS, men andre jeg kjenner som har vært borti HTC og Samsung Galaxy virker å være ganske fornøyd.

Så, nå heller jeg litt mot Samsungs Galaxy S4. Life Companion! Det virker som den har alt, og jeg digger de kule funksjonene den skal ha, som S Health, S Translator, og Group Play, bl.a..
Smart Pause? Kan det virkelig være sant?
Eneste jeg er litt skeptisk på er kameraet. Ei venninne har Galaxy SIII, og siden kameralinsen stikker ut bak, har den blitt skrapt opp og bildekvaliteten er helt forferdelig. Ser ut som kameraet på S4 er likt plassert, så det er et lite minus kanskje.

Har litt tid før jeg må bestemme meg siden jeg ikke har råd til en ny en nå med en gang, så i mens får jeg ta i bruk min gamle iPhone 3. Den har vært igjennom mye, men funker fortsatt. Får ikke lastet ned nye apper eller oppgraderinger på den, men får da ihvertfall ringt, tekstet, og spilt wordfeud. ;)


Gjennomsiktig gaffa teip gjør så man ikke
får glassbiter i fingrene. Luksus! :D
Etter å tatt i bruk denne igjen blir det bare enda gøyere 
å få seg en ny en. :)



iPhone 5 eller Samsung Galaxy S4??

First World Problems!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar