søndag 12. mai 2013

Kroppsbildet mitt

Jeg har ikke postet noe bilde av meg selv i treningsaction, og jeg har jo tenkt på at jeg burde ta et slikt "før" bilde, for å se om jeg kan lage en killer "før/etter" collage om noen måneder (eller år). Men jeg er til og med så lat at jeg ikke gidder å reise meg for å gjøre det. Det lover ikke bra! Får se om jeg får gjort noe med det. Folk leser jo ikke lenger, de ser bare på bilder. ;)

Meg i et nøtteskall: Er et eple! Altså, fett lagrer seg på magen. Har lært at det er tidenes usunne form å ha, og vanskeligste å trimme bort. Setter virkelig pris på det! En liten sjanse for at jeg sier feil her, men syns jeg leste et sted at det ble kalt visceralt fett. Hvis det er like vanskelig å bli kvitt som det er å skrive, er jeg ille ute.
Jeg trenger ikke vaskebrett altså, men har et ønske om å bli kvitt det eplet. Muffin top er bare digg hvis den kan spises, og da helst med sjokoladesmak. Mindre fett betyr mindre kilo, og det betyr at det blir lettere å ta push ups. haha!! Men nå skal jo jeg få så mye muskler at jeg ikke går ned noe særlig i kilo. Booyah!

Utholdenhet er ikke min nådegave. *peeees* Etter 10 minutters jogging er jeg klar for å hoppe utfor ei bru. For det første er jeg sliten, for det andre er jeg svett, og for det tredje så syns jeg det er så inni grannskauen kjedelig! Enda et aspekt som ikke er helt ideelt, når kondisjonstrening er det som er mest effektivt mot magefett (har jeg lest et sted). Dette er noe jeg har lyst til å endre på. Positive tanker rundt jogging. God musikk på øret, og et mål om å slå en tidligere tid/distanse kan nok hjelpe. Jeg ser jo positivt på ulike løpskonkurranser, og har veldig lyst til å kunne delta i noen sånne. Snakker ikke Oslo Maraton, men kanskje 5km på iFormløpet. Jeg kommer meg jo igjennom, men er ikke vits i å delta hvis jeg ikke klarer å jogge hele uten å stoppe. Har også lest om Oslos bratteste. :D Høres helt forjævelig ut, og det betyr jo bare at man føler seg helt dronning når man har fullført det! Har ei venninne som har som et mål å komme ned i 45 min på mila. Jeg har som mål å komme ned i 45 min på halv mila! ;)


Ser jeg ikke litt sporty ut her a? 
Jeg har en god evne til å fake. ;)
Hva hold-in treningsklær får til altså! 
Ser nesten ikke eplet mitt.
Joggeskobildet: jeg gikk til treningsstudioet 
for å melde meg inn.
Skibildet: tok med skiene på jobben, 
og gikk i 
5 min før jeg var drittlei føret, og tok de av meg igjen. 
(hadde klister fra forrige sesong)


Prøver å stå på hodet, og et eller annet til 
høyre som jeg så noen yogadamer gjøre på instagram. 
Har aldri kunnet slå hjul, stå på hendene, 
eller stå på hodet når jeg var liten. 
Jeg kunne gå opp i bru! *driiitstolt*

Er forresten Kari Traa topp, og CW-X tights.
for de som lurte på det....




Nå har jeg brukt opp alle gamle bilder, så det betyr vel at jeg må ta nye...
Latskapen skal jo ta slutt, og et sted må det jo starte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar