søndag 14. april 2013

En ny start!

Wow! Her har det ikke vært mye action i det siste. Jeg er ikke så flink til å opprettholde dette bloggeriet. Men siden jeg har et eksponeringsbehov så prøver jeg igjen. Denne gangen har jeg en annen vinkling: Trening og helse!! 

Say what!!?? (ja, jeg flirer litt selv også) Joda, jeg har nå kommet opp med den geniale planen at jeg skal blogge om mine fysiske prestasjoner, og gastronomiske nytelser. Det at jeg må skrive om min fysiske aktivitet vil kanskje motivere meg til å faktisk fullføre det jeg har planlagt.

For saken er den: Jeg er ikke i form! Jeg elsker sportsklær, og prøver å kompensere veldig for at jeg ikke klarer å løpe 5km ved å ta på med løpetightsen til butikken. :D Fra ytterdøra til butikken er det 50 m. Lenge leve frisk luft og mosjon.

Det er mye som må tas tak i, for etter å ha saumfart utallige helse og fitness sider på nettet (i håp om at jeg kunne lese meg sunnere), så har jeg fått etset inn i hodet at en stor del av prosjekt-sunnere-livsstil skjer på kjøkkenet.
Jeg er altfor glad i sjokolade og tv serier! <3 <3 <3 eller </3 </3 </3
Er oppdatert på det meste, og syns det er digg å slenge meg i godstolen og sette på en (eller fem) episoder når jeg kommer hjem fra jobb. Jeg er veldig glad i kyllingwok, og det er jo sunt, men det er denne sjokoladen som blir konsumert sju dager i uka, og frokostblandingen som består av Oreos og melk, som kanskje ikke er fullt så helsefremmende i lengden (eller i det hele tatt).

Så fremover vil disse blogginnleggene handle om mine dager mot en nytt og bedre meg, ulike påfunn eller informasjon jeg vil dele, og helt sikkert frustrasjon, men også forhåpentligvis fremgang. ;)

Middag for to!!
Burde kanskje jobbe litt med porsjonstørrelsene. ;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar