torsdag 30. august 2012

Tull med Ull!



Jeg elsker strømpebukser! Før kunne jeg gå med det fra August til April. Ikke samme paret da selvfølgelig. Fikk jo dama til pappa til å vaske klær. I sommerferien har det også blitt observert ullsokker på mine føtter. Min blodsirkulasjon burde fått sitt eget blogginnlegg, så jeg skal ikke gå dypere inn på det nå. 

Denne kjærligheten for beinstrikk har forplantet seg videre til ullundertøy. Elsker det! Jeg kunne bodd i det. Og hvis man adderer denne forkjærligheten med min fargeglede så ender man nesten automatisk opp med Kari Traa ullundertøy. Er dere ikke enige? Det er min absolutte favoritt. Men det er dyrt. Har hatt ett sett med Kari Traa i et par sesonger, og annet billigere ullundertøy som slites ut etter en sesong. Derfor ble jeg super happy når jeg fant det på salg på fjellsport.no. Kanskje er det mer igjen hvis dere er heldige. Løp og Kjøp! Jeg kjøpte to sett, som til sammen ble billigere en prisen på ett sett, ordinært. BaZinga, punk!

Og for et par uker siden fant jeg salg på teknisk Kari Traa undertøy, hos AntonSport i Bogstadveien. Igjen, 299,- istedefor 599,- betyr at Silje slår til. Tights og Hoodie.



 
 
  

Er det feil av meg og også ønske meg denne: ?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar