torsdag 30. august 2012

Shopoholic

Jeg er tydeligvis på en spender bender for tida. :D
Nattevakt er ikke bra for lommeboka. Havna plutselig innpå netthandelen, og alle mine ellers kyniske tanker rundt nettauksjoner forsvant. Endte opp med å by på et par produkter fra Brandsdal. Noen som har noe erfaringer med merket? Det selges bare på netthandelen, så jeg er litt skeptisk. Men det kommer ihvertfall to ulike fleecegensere i posten. :/  


Oooog, siden jeg snart skal på fjellfilmfestivalen, tenkte jeg det var på tide å kjøpe seg noen ordentlige fjellsko. Tidligere har jeg tasset rundt i joggesko eller fjellsko som er lånt. Greit å ha sine egne. Sakte men sikkert så utvider friluftsutstyrshaugen min seg. :) Falt ihvertfall for noen fine Scarpa fjellsko som passer bra for lite til middels oppakning. Kanskje jeg får brukt Brandsdal fleece'n på fjellfilm også. 















Har alltid sagt det. Liker ikke å ha penger. Få de bort så fort som mulig. ;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar