torsdag 23. august 2012

Nightwatcher 0_o



Antall timer våken: 30
Antall måltider inntatt: 4
Antall måltider inntatt som ikke var kanelboller: 0

Dette var ståa for noen dager siden. Nå har jeg kommet i gjenge igjen og har spist ordentlig middag de siste tre dagene. Grunnen til at hele mitt vesen spilles ut som et frijazz stykke er at jeg har begynt å jobbe nattevakt. Fem dager på, fem dager av. Og på de andre fem dagene har jeg litt vanlige vakter med et par fridager inni. Jeg er grisk som Onkel Skrue og tar nattevakt på strak arm, fordi det betyr mer penger. $-)

Det som er litt vanskelig er å finne ut når man skal sove. Nå i starten la jeg meg til å sove med en gang jeg kom hjem fra jobb, 8-9 ish, selv om jeg var lys våken. Jeg klarer å sove rundt 5 timer, på og av. Neste runde med nattevakt skal jeg prøve å vente med å sove, og slite meg litt ut først. I tillegg er ikke nattevakta like fysisk som når jeg var løper, så burde vel kanskje tørke støv av Elixia kortet. Ja, jeg ble medlem i juni, og ja, det har allerede rukket å samle opp litt støv. ;)

De to siste nettene har jeg hatt med meg Natalie på opplæring. Det er nå vi to som skal herske natten ved Abra Havn og passe på at ikke noe muffens skjer. Queens of the night! :D






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar