torsdag 23. august 2012

Lululemon in my heart

I LOVE LULULEMON

No joke! ;) And it is making me poor! 

Har bestilt litt diverse på nettsiden deres,
og det var salg så ble ikke så altfor ille pris.
Men, man kan jo alltids få en smell i tollen.
Det er kanskje sånn som de fleste sjekker ut og regner litt på før de går til innkjøp av varer i utlandet, men ikke denne frøkna her. Jeg liker å bli overraska. Eller, nei, jeg gjør egentlig ikke det, men jeg vet at hvis jeg finner ut at det vil bli en formue i toll, vil jeg ikke kjøpe det, og fordi jeg har lyst på det, velger jeg å spille uvitende angående toll og ta den kampen når den kommer. Logikk? nei! Men det har jeg aldri påstått at min hjerne baserer seg på. ;)

Her er ihvertfall noe av det som snart kommer med flyet over atlanteren. :D Det er ironisk hvor glad jeg er i treningstøy, og hvor vanskelig jeg finner det å komme meg på treningsstudio. ;)

Hot But Not Tank


Presta Packable Shirket


Wave Ride Bikini Top


RUN: For Your Money Tank


Run: Light As Air Tunic



Cute stuff!! :D Skulle ønske jeg bodde i Canada (igjen)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar