fredag 31. august 2012

Hverdagskost

Ved første øyekast kan dette se ut til å ha forvandla seg til en mote, klær, hva-går-jeg-med blogg, men det vil jeg ikke ha på min kappe. Det bare har seg sånn at jeg begynte å jobbe for et par måneder siden, og overraskende nok har pengebruken gått opp også. Dette er noe jeg prøver å jobbe med, men ønskelista mi er like lang som et Oslo maraton, så det skjer kanskje ikke med det første. Også er jo eksponeringsbehovet såpass stort at jeg må legge det ut på bloggen ("heeeei bloggeeeeen"). 

In other news kan jeg si at jeg har absolutt null liv for tida. Nattevakt gjør meg handlingslammet! I dag var motivasjonen så høy at jeg tok på meg treningstights når jeg stod opp (kl:16:30), og pakket bagen i godt mot. Nå sitter jeg i senga, har spist, begynt på sesong fire av Doctor Who (endelig), og masseproduserer argumenter, noen bedre enn andre, imot å gå ut døra. Det ser ut til å funke. 

Glemte jeg å si at jeg stapper i meg lakrissjokolade som var på halv pris på Ultra? Halv pris betyr ikke at man sparer penger, det betyr at man kjøper dobbelt så mye. =D



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar