onsdag 20. juni 2012

Oslo in the Summertime

Fin sang, men ikke helt hva posten skal handle om. ;)
Men temaet er Oslo! I'm coming back! Soon! 



Jeg er ferdig med BA i psykologi, og tilbringer sommeren i Kristiansand! (can I hear a w00t w00t!)
Jeg har ikke søkt meg videre på noe som helst, fordi jeg er lettere skolelei. (Men jeg har på følelsen at jeg kommer til å sjekke ut restplass når den tid kommer, bare sånn får å se). Egentlig var planen å tjene opp masse penger for så å dra tilbake til Afrika, men det kan hende det tar litt lenger tid grunnet et økonomisk valg hvor jeg har bestemt meg for å være flinkere til å fylle BSU etc.

Så! Etter de ikke trenger meg mer i Dyreparken (Abra Havn) er det på tide å finne seg en jobb. Og jeg føler valget faller på Oslo. Jeg savner Oslo, og spesielt ei lita frøken ved navn Siri. I tillegg er det mange andre venner som holder til i Oslo. Jeg drømmer om en leilighet som jeg skal bo i i over lenger tid, og hvor jeg faktisk har et klesskap (akkurat nå ligger klærne mine i bager og IKEA poser, I shit you not), og kan be folk på besøk når som helst, og løpe rundt i undertøyet hvis jeg får det for meg. Egentlig så skulle jeg gjerne ha kjøpt min egen leilighet, men da må man ihvertfall ha penger, og når man prioriterer Afrika fremfor BsU så trenger man ikke være rakettforsker (kanskje man må være noe annet hvis man bor i Nord Korea) for å skjønne at det ikke ligger i kortene. ;) Derfor har jeg begynt å spille lotto. Planlegger å vinne noen millioner snart så jeg kan kjøpe hus OG reise verden rundt. Livet er fantastisk.


Er mange fine leiligheter til leie i Osloområdet altså. Men jeg er egentlig ikke så keen på å leie et rom i bokollektiv med noen jeg ikke kjenner. Har gjort det lenge nok synes jeg. Det gjør ting litt vanskeligere siden det ikke er så lett å finne en rimelig leilighet for èn. ;)




Litt av arbeidsplassen min... :)

Utsikten fra der jeg bor i Kristiansand





Riktig God Sommer!!




2 kommentarer:

  1. kos deg på sørlandet, kommer snart på besøk azz

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skarru ha! :D Skal gjøre mitt beste! Gleder meg til det azzz! ;)

      Slett