tirsdag 1. mai 2012

Tidligere skrev jeg om at jeg har sommerjobb i Dyreparken. Der håper jeg at jeg skal få jobbe ut sesongen. Grunnen til det, bortsett fra at jeg får vært i nærheten av dissa utrolige dyrene, er at jeg håper å spare opp penger til å dra tilbake til Namibia! Første prioritering er tilbake til Harnas, men i tillegg så hadde det vært fantastisk hvis jeg kunne besøkt et annet sted i tillegg. Har sett på noen steder i Sør Afrika. Er veldig glad i aper, og har funnet et sted som spesialiserer seg i å ta inn skadede, forlatte aper. Ellers er det et sted som spesialiserer seg på løver.

Jeg snakker altså om å jobbe som frivillig på dyrereservat, som tar vare på dyr, og jobber mot å slippe de ut igjen i det fri. Stedet jeg har vært på er Harnas, i Namibia, som virkelig gav meg mersmak. Men det koster penger å si opp livet sitt i Norge og dra ned dit for en måned eller to. :) Håper å kunne dra i November!



Bli med da vel!! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar