mandag 20. februar 2012

Fasteforsett!







Påsken nærmer seg og i år er fasten fra 22. februar til 1. april. Da skal jeg leve på vann og brød!

Not! Neida, jeg skal ikke det, men jeg tenkte jeg skulle faste på enkelte ting, for jeg planlegger en tur til Thailand i slutten av Mars, og det at man sparer litt penger samtidig som man tar litt sunnere valg er jo bare positivt. I fjor var det en gjeng som hadde facebook-faste. Jeg er ikke helt der. ;)

Det jeg skal droppe under fasten er:
- kjøp av brus
- kjøp av godteri utenom helgen
            * her er det et lite unntak, fordi jeg har bursdag på mandag neste uke, og da blir det kakefest!
- take-away
- kantina på skolen
- shopping generelt
           * betyr at jeg må kjøpe bikinien til Thailand før onsdag. hehe...
- alkohol
           * noe som ikke blir så stort et problem






How will I survive? ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar