lørdag 21. januar 2012

Jeg trenger en plan Egon!




Etter uker med halveis forsøk på å komme i gang med et effektivt vårsemester har jeg innsett at det er noe som mangler. Motivasjonen er egentlig der, det er bare det at jeg er et ganske forutsigbart menneske som trenger rammer. Det høres kjedelig ut, men jeg fungerer best hvis jeg må gjøre det samme hver dag, eller har en timeplan som er full med ting som må gjøres(må gjøres betyr mer eller mindre at det går ut over flere enn meg selv hvis jeg ikke møter opp). Har likt å tro at jeg er spontan, men det er noe i det at jeg er helst spontan hvis jeg får tenkt meg litt om og planlagt litt.

Jeg har endret kostholdet en smoothie av gangen, men jeg sliter med å kutte ned på søtsakene. (ved siden av meg nå ligger det foreksempel brownie cookies med peanutsmør glasur) Jeg har for 2. gang ikke fått lov til å gi blod, så propper i meg jern daglig, men allikevel så kan jeg ligge å dra meg i timesvis. Trodde jern skulle hjelpe mot slapphet?
Men har jeg klokka på 06:00 så er jeg egentlig lys våken når klokka går av. Hvorfor kommer jeg meg ikke ut av senga?

Operasjon-Ninja-Silje er i gang. Jeg skal lage en plan! Her må jeg se litt progresjon, og noen frister på pensum lesing og bachelor oppgave. Jeg tenker også å investere i medlemskap i Spenst, og satse på at samvittigheten får meg opp og ut for å gjøre pengene verdt det. "Treningsstudioet" på skolen er latterlig. "Hmmmm... ja, vi skyver så mange apparater vi kan inni det bomberommet der, men gidder ikke fikse de apparatene som ikke funker." Sykt kult å løpe på tredemølla når du stirrer inn i en grå murvegg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar