torsdag 5. januar 2012

Happy New Year!!!!

Nytt år nye muligheter! Jeg har i de siste årene ikke tatt meg bryet med nyttårsforsetter, bortsett fra i fjor når jeg skulle gå uten sokker et år, og Siri skulle gå med sokker et helt år. Det gikk et par timer før vi begge brøt den. Vel, i år gjør jeg som alle andre i den norske befolkning: starter et nytt og bedre liv. Og forhåpentligvis skal det vare mer enn de gjennomsnittlige to ukene som vi pleier å holde ut. Et av mine foretak for sunnere kosthold er å bli flinkere til å lage smoothies. Kanskje jeg blir flinkere til å få i meg noe til frokost ved å lage smoothies.
Det er så mye godt der ute, så i dag gikk jeg til innkjøp av en bok med smoothie oppskrifter. Boost Din Vitalitet - Smoothie Juice Grønn Drikke av  Thorbjörg Hafsteinsdottir. Allikevel fulgte jeg ikke noen av oppskriftene men lagde noe random av det jeg hadde på kjøkkenet.


Min første smoothie i 2012 bestod av:
1 banan
1 kiwi
1 mandarin
1 håndfull goji bær
og appelsin juice



Jeg må også ta i bruk noen av de tekniske klærne jeg kjøpte i Canada,
så trening er også en del av et-nytt-og-bedre-liv-prosjektet. ;)

Har du noen gode Smoothie oppskrifter?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar