torsdag 29. september 2011

Tid kastet bort pågrunn av facebook!

Ja, du ser rett, jeg bruker litt tid på facebook. :p Skukke tru at kjernesunn ungdom som meg sitter foran skjermen på mac'n, men jo, jeg må nok innrømme det. Og med denne tida på facebook har det gått med mye tid til quizzer. Disse quizzene har vært en virkelighetssjekk og gitt meg et godt bilde av hvilke type person jeg er og hva jeg kan forvente av dette livet. Jeg vil gjerne dele denne "Eureka" opplevelsen med dere, så her får dere et sammendrag av hva quizzer har lært meg om livet:


Jeg burde flytte til Stavanger(men er mentalt sett fra England), bytte navn til Cecilie, få meg en slangetatovering,
Og i yrke så burde jeg bli Servitør, Snekker, Sykepleier, eller Kunstner, eller en jobb innenfor rettsvesenet.
Jeg er en sangviniker, jordnær og effektiv. Alltid på utkikk etter muligheter i karriére og på fritiden! Du lever her og nå, og er flink til å utføre ting.
Etter 10 år i korps, så kan jeg fortsatt ingenting om det.
Avril Lavigne er min tvilling innen musikken, men jeg ER visst Lily Allen I musikkverdenen, 
og prikk lik:
Brooke fra ”One Tree Hill”, men også
Vilde fra ”Hotell Cæsar”,
Meredith Grey fra ”Grey’s Anatomy”,
Mokey i ”Fragglene”,
Aidan i fra” Sex og singelliv”,
Donna ifra ”That 70’s Show”, og
selveste Betty i ”Ugly Betty” (ikke noe glansbilde akkurat),
men i film-verden er jeg mer lik
Dronningen fra ”Tre nøtter til Askepott”, og
Nemo i ”oppdrag Nemo”


Jeg er pen på innsiden (derav Betty i Ugly Betty I guess).
Jeg er ei gutte-jente, 
Sporty Spice fra Spice Girls, 
og i Gresk mytologi ville jeg vært Apollo.
Men i Hollywood ville jeg vært ingen ringere enn Julia Roberts.
Meningen med livet mitt er å bli ”SUPERSTAR” og hadde passet godt inn i en tv-serie som Supernatural.
 Jeg tåler drikke mellom 50-80%, og stråler av god sjarm som alle faller for ved førsteinntrykk(ta den Magnus!! :p ).
Jeg kommer til å bli en kjæreste utenom det vanlige, og min kjæreste burde komme fra Storbritannia. Jeg Hadde vært lik Gudfaren i gangster verdenen, med en mental alder på 20 år. Jeg er allikevel små distré og klarer ikke helt holde styr på ting, og har et rotete hode. Hvis jeg mot formodninger utvikler meg til en seriemorder hadde jeg gjort jobben og vært som Jeffrey Dahmer. Jeg er en Hippie, og kommer til å bli en supermamma, men hører til den ondskapsfulle rase Vampyr. Jeg har intelligent-NRK-humor, men ville vært Linni Meister i Glamour verden. 
Jeg er ett kattemenneske, og er ukedagen Mandag med masse pågangsmot.
Jeg er årstiden Høst, og modig som en Hippogriff. Min farge er Hvit(rolig, med begge ben plantet på jorden, og også religiøs). Min mentale diagnose er kristen, og i mitt tidligere liv var jeg Jesus, men jeg burde være Buddhist med Born to be Wild som theme sang. Mellom å være prippen og nasty så er jeg tekkelig med en liten vri, og kommer til å få 2 barn. Jeg er morsom, og har rollen som den lille søte champignonen i soppeverdenen. Jeg er god på sangtekster, ville vært marijuana hvis jeg var ett dop, er totally random i venninne-gjengen, og jeg ER så smart som jeg tror.
Jeg har ikke hellet med meg, og ville vært Will Turner i Pirates of the Caribbean, og Arnold i Kalle Klovn(ikke den smarteste eller heldigte, men morsom og søt).
Skulle jeg vært en innvoll ville det vært endetarmen(tenker litt for mye på meg selv).
I Kiosk hylla ville jeg vært Tobakk- Jeg liker at andre liker meg, men er en person som enten blir elsket eller hatet..Men alikevel,er det mange som ikke klarer seg uten meg,som alikevel vil ha meg ut av livet sitt..Det er kjipt,men det går min vei om dagen,og til syvende og sist tjener jeg fett på det.. Og Gitar er jeg som instrument.

Sist men ikke minst: Jeg er en PERFEKT VAFFEL!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar