søndag 12. juni 2011

Lillehammer goes Hipstamatic

Det er litt skuffende å se igjennom bildene mine fra Lillehammer for jeg har brukt Hipstamatic altfor lite. Folk kan si det er hypa, men jeg liker utformingen og uforutsigbarheten når du bruker random linse. Det minimalistiske motivet blir fort noe mer. 
Her er ihvertfall noen av skuddene jeg har tatt iløpet av året mitt i Lillehammer. Når jeg drar vil jeg ikke komme tilbake før i Januar.......

Ja, jeg var kanskje litt vel sosial, men så veldig mye av denne utsikten på lesesalen. Her nærmet det seg nok jul og eksamen for jeg slo ut håret med After Eight og presskannekaffe.

KEG! <3 hehe.. Fast inventar på biblos. Var hun ikke der ti over åtte på en hverdag så lurte vi faktisk på hva som hadde hendt. ;) 

Merry Christmas! Red Bull? Det må bare være Nordbergveien. ;)

Søte-Siri fikk besøk av Solskinn-Silje før hun dro til Egypt

Og det ble Red bull i Egypt også, men ikke mange, for de var faktisk dyrere enn i Norge (hvis jeg husker riktig, men de trenger ikke ha vært det, for jeg har den oppfatning at alt skal være så sykt mye billigere i utlandet, så det kan hende det ikke var billig nok bare) ;p

Hurghada... Were I became a PADI diver. :D


Besteste bursdagsgaven fra Siri og Filip.
Noen mer storslått kake har jeg aldri sett. De ble ganske så misfornøyd selv fordi oppskrifta var missledende, og den ble ikke helt som den sku, MEN. Smakte den godt? JA! <3

Påske, og realt påskevære! :) 
Her nyter vi oss på Sjø-something på Bygdøy... :/ 
me thinks!

Jada, skøyer-Siri må deige seg litt da vettu. ;)

Skål! Årets første utepils smakte godt. Sol kjøpte vi, og Sol ble det.

Helga før eksamen ble det knallvær, og jeg klarte ikke bure meg inne lenger. 

Sommerferie! Blomstene på Røyslimoen...


<3 <3 <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar