tirsdag 14. juni 2011

If you Really Want the World to Change

Det vakke så mye sol i dag, jeg har allerede pakket mesteparten, og muslibars vel litt overstekt så jeg orka ikke styre mer med det, så da måtte jeg underholde meg selv litt.
Siden lesing og tegning er så 2010, så svevde jeg rundt på verdensveven, og redigerte fra en bildecollage til en sang av Stephanie Smith. Mine movie-making skills er meget begrenset, og det er jeg egentlig litt lei meg for, men det ble da et resultat.

If you really want the world to Change er en av mine favoritter blant sangene til Stephanie Smith. Man får følelse av styrke og forlegenhet på en gang, fordi man føler at man virkelig kan gjøre en forskjell, men så kommer man på alt man kunne vært flinkere til. Det er en sang til ettertanke for alle, for vi alle har forbedringspotensial. Det du gjør påvirker din fremtid, men det har også en innvirkning på verden, og menneskene rundt deg.

<3 Be the Change you would like to See in Others <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar