fredag 11. mars 2011

Shameless...

Ny tv-serie: Shameless
Eller, nei, den er ikke ny. Denne serien har gått i 7 eller 8 sesonger i Storbritannia, men først nå (i høst trur jeg) har US kommet med en egen versjon.
Den skal visst komme på tv i Norge, og jeg anbefaler folk å ta en titt. Det er en annerledes serie. Ja, den er litt hollywoodisert med mennesker som ser bra ut uansett tilstand og tid på døgnet.
Men, den er allikevel en litt annerledes serie. Det er om en familie i Chicago med en alkoholisert far, og en mor som er Awol, så eldste datter på 18 må ta ansvar for sine fem søsken, og passe på at hjulene går rundt. Jeg så første ep nå istad bare for å sjekke hva det var om, men jeg tror jeg har lyst til å se videre.

Det er et friskt pust til all Paradise Hotel, Charterfeber, og all annen dritt tv kanalene klarer å hoste opp her i Norge. *det vrenger seg inni meg* Er det rart jeg skaffer meg tv-underholdning på en uortodoks måte. ;) hehe... Sier det slik jeg, så høres det ikke så ille ut.


0_o   Ok, nå må jeg faktisk tilstå at jeg har Charterfeber på i bakgrunn. Jeg skylder på at fjernkontrollen ligger langt unna. Men, HVA SKJER med å male med en avkappet hånd?  Tulla'n, eller var det ekte? Geez!



<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar