lørdag 12. mars 2011

Laurdag på landet

I dag har Silje Agorafobi. Og hun nyter det.
Jeg er alene på Hovde Gård og det betyr at jeg ikke kommer meg noen steder uten å måtte gå på ski eller beina. Dette er en ny blogg så jeg har ikke delt mine skikunnskaper med dere enda, men tro meg: Er ikke fan! Pappa har tatt med et gigantisk flyttelass opp til det nye huset, så det er også relativt tomt her.
Elektrikeren var her i går og bora til den store gullmedaljen for å fikse strømmen, og dro uten å rydde etter seg. Go Svendsen Elektro!(I fare for å disse feil elektrikerselskap) Stjerne i boka fra meg. Kjip som jeg er gidder ikke jeg finne kosten og børste det opp, så jeg dusja i sagflis i går.
I Tillegg har jeg snart ikke mer ved igjen, og da må jeg stjele fra huseieren. Ser egentlig fram til det, siden det var hu som ansatte elektrikeren.

Jeg skal egentlig pakke, men er så fysen på noe godt. Det som var greit med at pappa etterlot meg langt uti gokk er at jeg ikke kan dra å kjøpe masse snop. Men jeg har mel, egg, sukker, gjær, og kanskje litt kakao hvis jeg er heldig, så her skal det mikses sammen en deig av et eller annet. w00p w00p!
Godt jeg ikke har mye pakking igjen. (eeeeeh...)
Gleder meg til å se hva dette blir. Er ikke sikkert jeg har kjøkkenutstyr til å blande det sammen engang. :/

<3 Foooooooood <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar